luni, 18 octombrie 2010

MEDIERE - CONFLICTE DE NATURA DREPTULUI BANCAR PRINCIPALELE CONFLICE CE POT APAREA - RECLAMATE DE CLIENTI:

A. Prelucrarea cu intarziere a ordinelor de plata care aduc prejudicii clientilor
B. Modificarea clauzelor conventiei fara consultarea si acordul partilor contractante si neconsemnarea prin act aditional semnat de ambele parti.
C. Introducerea in contractele de credit a unor clauze abuzive
D. Marirea nejustificata a dobanzilor ,,fixe" pe perioada derularii intregului contract
E. Erori in procesarea tranzactiilor cu carduri
F. Erori in procesarea tranzactiilor efectuate de clienti prin online banking
G. Necomunicarea majorarii ratei dobanzii
H. Informatii incomplete sau neclare
I. Inregistrari nejustificate ca rau platnic in cadrul Centralei Riscurilor Bancare(CRB) si Biroul de Credit
J. Operatiuni neautorizate in conturi
K. - Dobanzi calculate gresit.
L. - Fraude bancare
M. - Comisioane nejustificate.
N. - Alte conflicte financiare