Stimati mediatori,
Analizand mesajele pe care am inceput sa le primim de la dumneavoastra privind datele din Tablou, facem urmatoarele precizari:
- In mesajul nostru am facut referire doar la eventualele erori de redactare sau de neconformitate cu datele comunicate de dumneavoastră in dosarul de autorizare depus la Registratura Consiliului, care pot fi rectificate in timp scurt, in asa fel incat sa fim in masura sa publicam TM-ul in MOF, incepand cu data de 16.12.2013.
- Daca insa solicitarea dumneavoastra face referire la modificarea unor date din Tablou (adresa sediu profesional, nume mediator, date de contact, adeverinta de membru intr-o asociatie profesionala etc), va rugam sa respectati procedura in vigoare, expediind la Consiliu (prin fax, e-mail, curier, posta sau personal) o Cerere in acest sens, insotita de:
- Declaratia pe propria raspundere (Anexa 2A) in care apar noile date si va dati acordul pentru publicarea lor si
- Documentele din care rezulta aceasta modificare (ex. adeverinta de membru intr-o Asociatie profesionala, in cazul in care v-ati schimbat asociatia).
In acesta situatie Cerere dumneavoastra va fi operata in termenul legal de 30 de zile de la data inregistrarii solicitarii la registratura Consiliului.
Cu aceasta ocazie dorim sa reamintim si faptul ca sunt mediatori autorizati incepand cu sedinta CM din 25.02.2012, care au depasit termenul de un an de la autorizare si nu au transmis inca la Consiliu dovadaînregistrarii în evidenţele fiscale a activităţii de mediere şi a formei de exercitare a profesiei de mediator, CIF – original sau copie, asa cum s-au obligat prin Declaratia pe proprie raspundere depusa la solicitarea autorizarii (Anexa 2B pct. a.).
Cornel Pavel-Director executiv