marți, 12 iulie 2011

SUCCESUL CONFERINTEI -"MEDIEREA - OXIGEN PENTRU AFACERI", Focsani

In data de 5 iunie 2011 am fost impreuna cu mediatorul Adrian Toader, colegul meu, la prima lansare de carte "Medierea - Oxigen pentru Afaceri", eveniment organizat in Bucuresti la Parlamentul Romaniei.

Atunci am cunoscut-o pe Alina Gorghiu - deputat, mediator autorizat si avocat si atunci am primit propunerea de a organiza o lansare de carte si la Focsani.

Am luat legatura cu Camera Mediatorilor Vrancea, am organizat o intalnire cu toti mediatorii camerei (desi au venit mediatori si din alte asociatii profesionale din Vrancea) si am decis ca TREBUIE SA PROMOVAM MEDIEREA, CA TREBUIE SA ORGANIZAM ACEST EVENIMENT!

O LUNA DE ZILE ne-a trebuit sa punem la punct toate detaliile, timp in care zilnic dadeam si primeam zeci de telefoane, scriam zeci de mailuri si lucram la tot felul de adrese.


Aparent ...a fost o Conferinta, insa organizarea ei a necesitat o munca teribila. Stiam cand plec de acasa, dar nu la cat ma intorc sau pe unde va trebui sa "alergam" in acea zi.

Stabiseram initial ca acest eveniment sa se tina in "Sala de conferinte a Hotelului Amadeus", insa pe masura ce evenimentul se apropia si confirmarile cresteau ...am anticipat ca locatia va fi mica si am decis sa pregatim sala restaurantului - insa aici nu aveam sonorizare si a trebuit sa apelam la serviciile unui specialit (sonorizare, microfoane, proiector, laptop...etc)... Important este ca toate provocarile, piedicile si emotiile ...nu au pus stapanire pe noi, ba dimpotriva...am trecut peste toate!



Pentru 120 de persoane, clar alegerea noastra finala a fost cea mai portivita!

Un "banal" program a fost facut si refacut de cateva zeci de ori; apareau lectori noi...altii isi exprimau regretul ca nu mai puteau participa...;  a urmat partea de invitatii - grafica acestora, inmanarea lor oamenilor de afaceri, reprezentantilor institutiilor publice.

De la inceput ne-am stabilit 3 obiective:
- promovarea medierii in randul cetatenilor, al oamenilor de afaceri si al institutiilor publice;
- lansarea de carte "Medierea - Oxigen pentru Afaceri";
- avizarea acestei conferinte de catre Consiliul de Mediere si recunoasterea ei ca pregatire continua prin acordarea de puncte profesionale.
Rezultatele:
- de cateva saptamani ziarele saptamanal au publicat comunicate de presa legate de acest subiect;
- au fost prezenti atat mediatori, oameni de afaceri, reprezentanti ai institutiilor publice cat si persoane straine de profesia de mediator- cetateni obisnuiti dornici sa afle informatii despre MEDIERE;
- cartea s-a vandut foarte bine;
- iar Consiliul de Mediere a recunoscut evenimentul cu 5 pct de pregatire continua.

Am dorit ca aceasta conferinta, prima de acest fel din Vrancea, sa iasa bine; ne-am dat tot interesul sa dam amploare acestui eveniment. 

Acum, cu modestie pot spune ca ACEASTA CONFERINTA A IESIT EXTRAORDINAR DE BINE. Nu este o parere personala, ci este feedbackul pe care invitatii de onoare pe care i-am avut alaturi ni l-au dat, este opinia invitatilor si a mediatorilor.

Multumim tuturor invitatilor, presei, oamenilor de afaceri si reprezentantilor institutiilor publice. Multumim dlui judecator membru CSM ADRIAN TONI NEACSU, dlui presedinte al tribunalului Vrancea - DITA COSTICA, multumim dnei. ALINA GORGHIU si autorilor prezenti la acest eveniment, multumim dnei. Director Executiv al Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Vrancea - IOANA SECARA, dnei. FANUTA LISMAN, dlui ZENO SUSTAC, dlui. MARIUS CORAD, dlui. sef serviciu probatiune - COSTEL COSTANDACHE, dnei Ionelia Visan.

Multumim dnei KIBEDI KATERIN si dlui ADI GAVRILA pentru mesajele transmise si citite in cadrul acestui eveniment.













VA MULTUMIM TUTUROR!





















FEEDBACK "Chiar daca subiectele zilei sunt criza, traficul de influenta presupus al ministrului Borbely sau alte subiecte politice, eu ma incapatanez sa laud oameni care fac treaba buna intr-un anume domeniu.
       Spuneam ca in calatoria mea de promovare a medierii am avut o primire calduroasa la Focsani. Ce nu v-am spus este ca organizatorul conferintei de acolo a fost o doamna implicata, pasionata de meserie si mai mult decat potrivita pentru managementul unei lansari de carte, Catalina Anghene. Mediator autorizat, cu experienta deja in domeniu, Catalina descrie foarte exact tot ce a insemnat pregatirea intalnirii de la Focsani, peblogul personal. Ii multumesc din nou si ii doresc succes in fiecare speta mediata!" - ALINA GORGHIU, deputat, mediator si avocat, pe blogul personal - 13 iulie 2011.