Avand in vedere prevederile Art.23 din Legea 192/2006, coroborat cu Art.44 alin (4) din ROF si Art.24 din Legea 192/2006, coroborat cu Art.40 alin.(9) lit.b din ROF, mediatorii autorizati au obligatia sa-si completeze/actualizeze dosarul de autorizare cu:
- dovada înregistrării fiscale (CIF) în termen de un an de la autorizare si
- dovada de membru intr-o Asociatie profesionala din Registrul Asociatiilor postat pe site-ul CM.
Solicitarea se adreseaza DOAR mediatorilor care au lipsa aceste documente sau celor care, in prezent, aceste doua documente nu mai corespund cu cele depuse la dosar.
Nu fac obiectul prezentei solicitari: cei care au depus aceste documente si sunt inca valabile in forma depusa, cei suspendati, cei fara FEP, cei care nu au solicitat inscrierea in TM, cei care se afla in termenul de un an de la autorizare si cei care nu doresc sa se inregistreze fiscal (acestia trebuie sa-si clarifice situatia pentru a nu mai figura in evidenta CM cu drept de exercitare a profesiei si, ca urmare, cu obligatia de a plati taxa profesionala anuala).
Documentele se pot depune personal sau trimite prin fax, curier, posta sau e-mail la adresa secretariat@cmediere.ro.
Incepand cu 15.08.2014, mediatorii care nu raspund acestei solicitari vor fi trecuti pe "invizibil" in TM-ul electronic iar in cel tip brosura vor fi listati in Subsectiunea 2.3 – Mediatori care NU indeplinesc prevederile art. 23 si 24 din Legea 192/2006.
Anexate sunt situatiile cu mediatorii autorizati aflati intr-una din situatiile mentionate mai sus.
Secretariatul Tehnic / Consiliul de Mediere